Thursday, March 18, 2010

Bismillah...

kenapela dengan ana nii...... asyik tengok komputer ja... Ya Allah, ampuni aku...
aku tak mengerti diriku..... hati ku sudah keras kah?? ahhh Nauzubillah!
aku sedar aku makin jauh dariMU Ya Tuhanku......
tapi segalanya atas kuasaMu.....

Aku masih di sini..... menanti sesuatu yang tak pasti.. di pengakhiran hidupku nanti... apakah suka atau duka yang menimpa diri......
Ya Allah bantulah hamba mengurus diri yang makin lemah.......hina!
begitu kuat kekangan nafsu ini... begitu lemah pula mengawal diri...
begitukah yang kau mahukan wahai diri?!!!
walau berjuta kali diketuk engkau tetap terjatuh ke dalam lubang yang sama....! sungguh jahil dan hina engkau.....

Ya Allah.... letakkanlah Akhirat di hatiku bukan di tangan.. agar aku lebih mengutamakan negeri Akhirat dari Dunia negeri yang fana ini..!



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment